Fina pågar!:)

Har inte skrivit på länge... Men det har hunnits med tre rally klasser m iron o godkända i alla tre o därmed uppflyttade till fortsättnings klassen:)) fick 80p i första tävlingen/klassen. Och 83p i andra o en 10e plac... O 94p o en 5e plac i tredje klassen:)) super nöjd m min klump!! Har det lite jobbigt hemma m hundarna just nu då vi flyttat o bor i lägenhet och hundarna är oroliga, vaktiga o skälliga! Har varit inne på att omplacera Tyson för han är den som triggar igång dom andra särskilt när vi är ute o går..dom andra tar efter han nu o dom är skit jobbiga emellanåt... Men dom betyder så mkt för mig allihop så tror inte jag klarar göra mig av m nån...:/ får jobba på o hoppas få rätt på dom! Träningarna går jätte bra! Idag har vi tränat agility/lydnad/rally.. Alla tre va jätte duktiga! Tränade lite högerhandling med m iron o det gick jätte bra! Inget konstigt tyckte han... O hoppa hinder o ju super skoj:)) måste träna m han lös nu m andra hundar i närheten med.. Det går bra när vi e själva! Lilla morrisen fick jag minsann igång med idag o busa m en boll o kampa lite... O Micke är en sån kanonkula.. FORT går det:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0