Nov. 17, 2013

Idag va det allmänlydnads kurs o avslutning! Micke fick agera störning! Han e så fin min lille fis:) han gick slalom mellan alla hundar o vi sprang förbi dom o han bara tittar på mig.. Inget annat finns för honom! Underbart:) han tittar inte ens på dom andra hundarna när dom ville fram o hälsa på honom... Han bara morrar till lite: typ låt mig va...:) sen körde jag lite agility m honom! Iron fick lite lydnad o lite agility... Han tycker det är så kul m alla hinder o tunnlar:) körde lite platsliggning med (ensam) o det gick mkt bättre! Fått backa bandet där o börja om från början! Sen när vi tränade va där lite hundar runt omkring i han tittade inte ens på dom:)) träna, träna, träna:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0