Kurs, rally o spår!

Idag gick jag med anneli på klubben! Vi skulle först ha en allmänlydnads kurs o sen en rally! Men i första kursen kom bara en stackare så vi sköt upp det! Tränade m iron där emellan! Körde en rallybana två gånger.. Första va han dampig o snusig.. Andra gick super... Han behöver ganska lång uppvärmning för att han ska fungera bra! Micke o Tyson fick lite social träning:) hade Micke inne i klubbstugan o så skulle jag få honom att backa... Då börjar han skrika o får ont i bakbenet o haltar.. Masserar o stretchar lite så gick det över igen.. Sen körde jag ut till mor o far o la ett spår till iron på em. Gick jätte bra! Har inte spårat på länge men han va super taggad o klarade det klockrent! Det går lite för fort bara... Så nu hoppas jag att han är trött o sover o håller käften i natt..:) pallar snart inte mer... Man blir helt knäpp av att inte få sova... Till sist sitter jag bara rätt upp o ner o bara tjuter... Hemskt när man känner sig så maktlös o kan inte få hunden att hålla käften! Köpte ett antiskall som vibrerar el gör ljud... Hmm ja det va utkastade pengar kan jag säga... INGEN reaktion.. Nästan så han tyckte det va ngt skoj:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0