Dagens träning!

Va på utbildningen idag o vi jobbade med relationer.. Trygghet, samarbete och bestämmande.. Fick göra lite övningar m våra hundar! Först va vi ute o tränade på kontakt övningar... Iron gick SÅ JÄKLA bra:)) full fokus på mig hela tiden o jag gick runt 10 hundar ganska nära o han brydde sig inte ett dugg mer än mig... Så nice:) men jag får ju hjälp av dom bästa:) sen tränade vi på förbud... Där Lena ville se om vi verkligen kunde ta i ända från tårna o säga NEEEJ!! Satte ut massa matskålar m korv i o gick slalom mellan dom... Vi klarade det jätte bra! Han lyckades ta en korv för jag tappade kontakten o gick före.. Men annars lyssnade han jätte bra o blev lite låg för mig! Blev nästan hes som jag tog i... Haha! Men jätte nöjd m dagen! Som avslutning fick alla tre en liten agility runda:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0