Klubbtävling

I tisdags va jag med på en kursavslutning som Karin haft o gjorde det som en klubbtävling! Inte alls nöjd.. Linförigheten va han ofokuserad på.. Inkallningen gick bra förutom att han slog i mig.. Läggandet o ställandet blev han inte på... Hoppet gick bra, lite snett sättande bara.. Vet inte vad jag ska göra för tillfället.. Behöver motivation!!! Tränar för det mesta själv med så jag har anmält till rallylydnads kurs o hoppas det blir motiverande för oss båda!!! Men han e min gosiga nallebjörn:) tyvärr så myser han hellre än tränar!! Jag vill komma igång o tävla!! Sen i onsdags va det klubbtävling i agility m Micke! Gick super bra o är jätte nöjd fast han fick två hinderfel för han hoppade på kontaktfälten... Han tycker det är sååå kul iaf:)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0